5 idei de conținut pentru a face bani folosind Facebook Live!
Ne punem des întrebarea, ,,oare cum pot să fac bani din asta?”. Fie că avem o afacere, vrem să ne deschidem una, sau pur și simplu căutăm metode noi de a face acest lucru. În momentul de față, cea mai nouă modă online o reprezintă videourile live. Fie că vorbim de Facebook, Instagram sau Periscope, toate au funcții Live.
Este aproape imposibil să ne ferim de videouri live pe Facebook. Conform statisticilor, 20% dintre contentul video distribuit, este live.
În cele ce urmează, vă prezentăm 5 idei de conținut pentru a face bani folosind Facebook Live:
1.Lansarea unui produs.
Dacă deja ai mai vândut ceva și ai deja o clientelă formată, această idee este una simplă pentru tine. Poți ajunge foarte ușor la audiența ta prin rețele de socializare, mail sau alte canale de marketing. Îi anunți prin intermediul Facebook Live și adaugi un link ce duce la pagina ta. Ca totul să fie mai optimizat, lansează produsul pe Facebook Store. Pentru a crește clientela și interesul altora, oferă o reducere de preț exclusiv celor care te urmăresc, drept răsplată pentru faptul că îți sunt alături.
2.Recenzii.
Dacă ești blogger, trainer, coach sau din noul val de influenceri, faptul că realizezi videouri live cu recenzii te va ajuta enorm. Între timp, poți cere păreri celor ce se uită la videoul tău și poți interacționa, astfel crești și legătura dintre tine și spectatori. Pune în descriere sau la secțiunea de comentarii linkuri ce îi duc pe spectatori la acel produs.
3.Realizează o licitație live.
Ca și orice livestream, pentru o licitație trebuie să faci un anunț din timp în vederea timpului, a datei și a orei desfășurării acesteia. Așteaptă să se strângă publicul și începe să enumeri produsele ce vor fi scoase la licitație, fie că sunt obiecte personale, donate sau cumpărate. Deschide licitația în secțiunea de comentarii. La finalul licitației pentu fiecare product, rostește numele achizitorului și suma oferită. Contactează ulterior persoana ce a oferit cea mai mare sumă în vederea realizării acelei vânzări.
4.Susține o discuție despre ceva exclusiv sau un workshop.
Dacă nu poți să realizezi evenimente locale, Facebook Live poate fi o alternativă foarte eficientă. Există aplicații care te pot ajuta ca transmisiunea ta să fie una mai atractivă, implicând grafici pe ecran sau funcții multicam. Poți face acest lucru public, iar în cazul în care vrei să realizezi livestreamul doar unui anumit grup de oameni, poți percepe o taxă celor ce vor să vizioneze conținutul tău. Dacă alegi să o faci public, numărul celor interesați și a potențialilor clienți pot crește în timp.
5. Găsește un sponsor pentru videoul tău.
Dacă ai deja formată o clientelă sau dacă ai o idee inovatoare, companii de profil ar putea să îți sară în ajutor, oferind o sumă anume de bani ca și sponsorizare. Astfel sponsorul tău ar putea beneficia de clienții redirecționați de tine. În funcție de cerințele sponsorului, poți afișa logo-ul acestuia pe ecram (prin utilizarea altei aplicații), mulțumiri la final, sau afișarea linkului în descriere. Întotdeauna să verifici termenii, condțiile și reguluie Facebook. Acestea se schimbă uneori. Trebuie să fii la curent pentru a nu încălca reguli ce țin de drepturi de autori sau vânzări.
Nu uita faptul că o bună calitate video și audio a videoului tău va atrage o mai mare audiență. Este de menționat și faptul că realizarea unei conversații într-un mod activ cu cei ce tre privesc, îi va ține pe aceștia captivați și interesați de ceea ce vrei să le oferi. Lipsa de interes sau de comunicare poate să plictisească sau să enerveze audiența, care într-un final va scădea și va avea un feedback negativ la adresa ta sau a serviciilor pe care le oferi.
Comentarii Recente