Top 10 modalități de a crește numărul vizualizărilor live pe Youtube!

Top 10 modalități de a crește numărul vizualizărilor live pe Youtube!

Livestreamul, probabil cel mai în vogă trend pentru firme și clienții acestora, este prezent sub tot mai multe forme. Google face acest lucru prin Hangouts, Facebook se laudă cu funcția Live, dar într-un final, vom ajunge cel mai probabil la vechiul nostru prieten: YouTube!

Înainte să începi activitatea pe YouTube, asigură-te că modul în care arată canalul este unul atractiv, care conține informații corecte despre tine sau afacerea ta.

Am pregătit un Top de 10 modalități prin care vei crește vizualizările pe YouTube Live:

  1. Crează un video de tip teaser. Fă acest lucru înainte cu săptămâni sau zile de lansarea oficială a evenimentului tău live, pentru a atrage cât mai mare interes. Realizează un scurt anunț în care să precizezi subiectele prezentate, data și ora la care va avea loc sesiunea live.
  2. Distribuie link-ul din timp pentru ca persoanele interesate să aibă un acces cât mai ușor la evenimentul tău live.
  3. Trimite e-mailuri. Prin acest mod, bloggeri sau persoane ce sunt interesate și care pot atașa mai departe link-ul de la videoul tău vor ajunge mai ușor al acel conținut. Ține minte să incluzi în mail un mesaj de mulțumire la final, dar și date de contact.
  4. Cere un mic ajutor din partea prietenilor. La început, nu vei avea audiență atât de mare pe cât te aștepți, dar prin distribuirea mai departe a conținutului tău de către cei apropiați, aceasta va crește treptat.
  5. Ia în considerare fusul orar. Alege o oră care să prindă ,,trează” o mare parte din populația lumii, sau cea din targetul tău.
  6. Fă parteneriate cu alte persoane sau companii. În acest mod, videoul tău va ajunge și în aria altora de acoperire, precum și vice-versa. În același timp, atât tu, cât și compania care ți se alătură va avea ocazia de a învăța câte ceva unul de la celălalt.
  7. Construiește o pagină de promovare a evenimentului. Pe această pagină poți promova evenimentul în orice fel, de exemplu poți include o căsuță de subscripție, pentru a-i ține pe cei din audiența ta la curent cu noutățile pe care le oferi.
  8. Anunță din timp dezvăluiri exclusive. În acest fel, vei stârni curiozitate în rândul tuturor. Esența este ca atunci când vei avea evenimentul, această informație să fie una adevărată. În caz contrar, credibilitatea și vizualizările vor scădea.
  9. Crează o serie întreagă de videouri live. Cu cât mai multe videouri vei avea de acest fel, cu atât mai mare va fi audiența. Lumea se ve obișnui să vadă regulat conținutul tău mai frecvent.
  10. Consistență. Dacă alegi să faci o serie de videouri live, încearcă să le realizezi săptămânal, în aceleași zile. Astfel, cei ce le vor urmări, vor ști din timp și vor face în așa fel încât să nu rateze vre-o lansare a unui nou episod.

 

About The Author

Sergiu Vicas

No Comments

Leave a Reply

5 pași pentru ca Livestreamingul să devină parte din strategia ta de conținut!5 idei de conținut pentru a face bani folosind Facebook Live!

CLIENTI

CONTACT

Address:

BDUL. 1 Mai 53 Bucuresti
Et 6 Munplast Sectorul 6

Program

Luni – Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata: 10:00 – 14:00